Baru mai ni

by - Tuesday, June 05, 2018


assalamualaikum


 sumber : google saerch 10 ramadhan terakhir



bertemu dalam 10 ramadhan terakhir :) alhamdulilah . last yaya publish post bulan march , hehehe

korang nak tengok yaya aktif boleh singgah dekat instagram yaya CLICK SINI , korang akan nampak yaya aktif . hehehe 

korang sihat ? yaya doakan sihat semua hendak Nya :)

sepanjang tak update ni, boleh kata macam macam dugaan Allah uji dan macam macam NIKMAT Allah bagi. Alhamdulilah syukur untuk semua nya :)

syukur Allah masih beri ujian pada yaya serta keluarga sebab tu tanda Allah sayang kita, tu tanda Allah nak tengok tahap segala kesabaran kita, betul ada masa kita merungut  dan selalu soal kenapa aku diuji macam ni ? Allahu . Syukur Allah masih beri ujian , baik ujian kesenangan dan kesusahan

Alhamdulilah Alhamdulilah Alhamdulilah. Lalui dengan tenang :')

Yaya doakan korang semua dipermudah segala urusan . aamiin :)

inshAllah nanti yaya mai lagi , 



Selasa , 5 Jun 2018 10.57 a.m

- Yaya datang jenguk je 

You May Also Like

0 Comment