Morning Quotes - Kita semua sama, cuma cara berbeza.

by - Wednesday, January 27, 2016



assalamualaikum


macam mana pandangan kita tengok orang lain, macam tu la jugak orang lain pandang kita.

hanya nampak pada luaran, dalaman, hati perasaan orang tak tahu apa yang kita lalui, kan :)

tak kan nak bising2 pulak macam kita sorang saja ada masalah. nanti orang kata kau mintak simpati. tak gitu .

jadinya, senyum lah sentiasa, sabar, dan mohon pada Allah supaya kita diberi kekuatan untuk hadap semua masalah dan dugaan yang kita hadapi :) 


Selamat pagi :) 


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-8154

You May Also Like

3 Comment

  1. hye awk awk awk
    rindukan awk dan rakan2 semua
    hmmm setuju dgn statment tu
    kadang kite nampak senang orang
    tapi kita xtau kesusahan orang
    mcm tu jugak diri kite kan yaya

    ReplyDelete
  2. Positifkan diri, Insha Allah kita pun jadi tenang...

    ReplyDelete
  3. yehh. selalu ada masalah pon. hadap jugak keje bertimbun tu xD

    ReplyDelete