Anak Bongsu

by - Thursday, January 28, 2016


assalamualaikum


hahaha . sebab anak bongsu ni kan mulut dia riuh banyak dengan family dia. haha , kalau dengan orang lain, agak kurang bercakap awal2 permulaan. tapi sekali dah sembang , tak reti nak stop. haha

that's me yaya. anak bongsu kata kan :D

HARGAI ADIK BONGSU . hehe. 

Terima kasih mak bapak, akak2 dan abang2 yang sentiasa memberi kepada si bongsu yang terlebih akai ni . hehe . love you :*


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-8154

You May Also Like

4 Comment

  1. kita geng!! asha pun kalau blik kg mulut xreti duk diam

    ReplyDelete
  2. untunglaa bongsu ;)
    adik akak dah besa la. soo tapayah lee bagi pape bagai! HAHAHAHA *akak kijammm* xD

    ReplyDelete
  3. Haha agaklah. Adik Dylla kalau takde kat rumah terasa sunyi lah jugak

    ReplyDelete
  4. eh samalah kita, give me five..

    ReplyDelete