Kang Gary

by - Tuesday, November 17, 2015


assalamualaikum

eh eh kita bukan peminat tegar KPOP ye . ingat ye BUKAN peminat tegar KPOP .  cuma memang yaya suka layan rancangan yg variety mcm running man. memang kalau bosan tak ada benda nak buat , melayan running man dekat laptop :P lagu2 korea ni , layan je mana sedap . xsedap xlayan . haha

berbalik pada running man . paling suka tgk GARY , haha . yaya pun tak tahu laa macam mana suka sangat tgk GARY ni . haha . dia tak hensem tapi perangai dia macam comel2 . haha . tambah2 bila dia suka blurr .GARY ni jenis yg releks je bila tgk pun . sebab tu suka tgk GARY :P











k goodnight GARY :P 

kih kih kih


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-7876








You May Also Like

11 Comment