kenapa comel sangat ni hah !

by - Friday, September 11, 2015

assalamualaikum


  selamat pagi geng !

si comel dengan si comel cik kucing ni pandai kan buat pose comel comel . yang aku rasa macam nak cubit je , tapi tapi , i seriau sikit dengan kucing ni . hahaha . dulu tak laa takut kucing tapi sebab dulu pernah ada kucing liar dekat restoran terus lompat atas ribe yaya dengan cakar peha yaya sikit . hamaigad ! sejak tu seriau dengan kucing . hua hua hua 

tiba2 melompat kat yaya . fuhhhhh jatuh jantung ke perut masa tu . hua hua ~ 

nah nah tengok pose pose comel ni :D

 tengok ni rileks je kan duduk sebakul ~


hhahaha . ini kelako , pandai sangat laa punn cik cin ni copy gaya baby tu .
 

 nampak nya sama tinggi . hahaha



http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-7618



You May Also Like

2 Comment