Apa nama manja ?

by - Tuesday, August 18, 2015


assalamualaikum


meh meh sembang petang dekat entry yaya . nak share nama manja ye . haha . nama manja kita tak byk . sikit je 

dekat rumah , mak bapak and whole family panggil : YAH 

tapi untuk suka-suka je . adik beradik yaya ada yang panggil 
 
abg lang yaya  panggil : YAYA
abg long panggil  : MAK SU YAH , haha
kak adik panggil : MIZUKI , melekat jugak nama jepun ni . haha

nama manja mak su yah tu dari kecik lagi suka sangat along yaya panggil mcm tu . yaya tak suka . terasa sangat mak cik . haha

nama manja mizuki pulak datang nya dari filem jepun yang yaya tengok sama2 dengan kak adik yaya . lama dah citer tu , masa tu yaya sekolah rendah lagi . tak ingat dah apa nama tajuk citer jepun tu . dari situ lah tercetus nama mizuki . haha

kalau kawan-kawan, yg rapat akan panggil yaya : MA 
yg sedang2 je akak panggil yaya : KAMA 
yg baru2 kenal panggil yaya : YAYA 

haha . gituuuu kan .

apa nama manja korang ? ada yg panggil anje ke , ucuk ke . haha . gurau2 dipetang hari katakan :D


TABUNG SEN YAYA

You May Also Like

9 Comment