Salam Aidilfirtri !!

by - Thursday, July 16, 2015


assalamualaikum

alhamdulilah . berlalu lah sudah ramadhan , hati tu sedih nak tinggal kan bulan puasa ni kan , setahu sekali . umur panjang dapat laa menikmati lagi , inshaAllah

 , so yaya nak wish kat korang semua :D


selamat hari raya aidilfitri ! maaf atas segalah salah silap yaya , dan atas setiap entry yaya dekat blog ni kot kot kadang2 tersentap ke apa ke dengan entry yaya kan . haha . mohon maaf :) 

tak ada niat nak sentapkan orang lain , sekadar peringatan sama2 :) 

so, korang masa hari raya jaga diri , jaga makan dan berhati hati walau kat mana berada :)

hati2 oi main mercun bunga api bagai .

selamat berhari raya dengan orang orang tersayang ! 

salam aidilfiri ikhlas daripada yaya ismail :)




TABUNG SEN YAYA'
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-7356?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=

You May Also Like

1 Comment

  1. samat ari raye yaya :)
    masih raye kan.hihi

    ayuh lah puase 6

    ReplyDelete