Ribut

by - Sunday, July 05, 2015


assalamualaikum

ee kenapa laa sejak sejak ni dah jarang nak blogwalk nak update . kenapa kenapa kenapa .


ahh sudah lahh . nanti timbul kerajinan nak update , yaya update . hihi

ni nak tanya ni , tempat korang semalam ribut kuat tak ? lebat tak hujan ?

semalam 4/7 dalam pukul 2 3 pagi macam tu ribut memang kuat kat tempat yaya ni , mak kata rupa nak tercabut atap rumah ni . Allah . dah laa yaya masa tu lena tidoq . dengar tu dengar ada ribut tapi boleh p dok lelap lagi .

tu yang korang dok tengok kat fb yg Bazar Mega Raya Manjung tu habis musnah kena ribut . terkejut jugak . sebab tempat tu bukan jauh pun dengan yaya . 

sumber gambar ; fb Oh Media

 Ingatkan tak teruk, sekali tengok gambar ni Ya Allah habis musnah . Baru je dalam minggu lepas pergi giant tepi bazar ni , tapi tak sempat la nak ke bazar ni sb memang besar . tak larat jalan aih . so dok perati dari jauh saja laa . tak sangka sekali musnah mcam ni . 

Kuasa Allah kan , tak ada sapa boleh halang dan pasti ada hikmah semua ni :')

Buat para peniaga mohon tabah dan pasti ada hikmah disebalik ni . banyakkan berdoa . InshaAllah ada rezeki lain Allah akan bagi . Aamin .


Salam subuh , selamat berpuasa dan selamt berhujung minggu :)


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-7202?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=


You May Also Like

9 Comment