Ribut

by - Sunday, July 05, 2015

assalamualaikum

ee kenapa laa sejak sejak ni dah jarang nak blogwalk nak update . kenapa kenapa kenapa .


ahh sudah lahh . nanti timbul kerajinan nak update , yaya update . hihi

ni nak tanya ni , tempat korang semalam ribut kuat tak ? lebat tak hujan ?

semalam 4/7 dalam pukul 2 3 pagi macam tu ribut memang kuat kat tempat yaya ni , mak kata rupa nak tercabut atap rumah ni . Allah . dah laa yaya masa tu lena tidoq . dengar tu dengar ada ribut tapi boleh p dok lelap lagi .

tu yang korang dok tengok kat fb yg Bazar Mega Raya Manjung tu habis musnah kena ribut . terkejut jugak . sebab tempat tu bukan jauh pun dengan yaya . 

sumber gambar ; fb Oh Media

 Ingatkan tak teruk, sekali tengok gambar ni Ya Allah habis musnah . Baru je dalam minggu lepas pergi giant tepi bazar ni , tapi tak sempat la nak ke bazar ni sb memang besar . tak larat jalan aih . so dok perati dari jauh saja laa . tak sangka sekali musnah mcam ni . 

Kuasa Allah kan , tak ada sapa boleh halang dan pasti ada hikmah semua ni :')

Buat para peniaga mohon tabah dan pasti ada hikmah disebalik ni . banyakkan berdoa . InshaAllah ada rezeki lain Allah akan bagi . Aamin .


Salam subuh , selamat berpuasa dan selamt berhujung minggu :)


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-7202?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=


You May Also Like

9 Comment

  1. haah semalam ada sesetengah tempat hujan ribut tapi tempat saya dkt seremban hujan lebat je sampai ke pagi...alhamdulillah sejuk bumi Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah sejuk bumi sb dh lama jgk xhujan . moga kita jauh dri bencana2 ni smuaaa . aminn :)

      Delete
  2. Kesiannya..harap tak ada yang cedera..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah tak ada yg cedera ni . hanya tmpt berniaga yg musnah ..

      Delete
  3. Innalillahi Wainna Ilaihi Rojiun. Dahsyatnya ya Allah. Huhu sama la kita .tertidur semalam T____T Koh koh koh/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan . Ya Allah , lena tak ingat dunia btul . hehe . rindu kat miza :D

      Delete
  4. semoga semua peniaga bertabah.... mesti banyak alami kerugian kan...kesiannya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminn .. a,ah kak memg byk kerugian depa alami . moga depa tabah :)

      Delete
  5. Ya Allah.. ujian buat mereka.. semoga tabah..
    akak pun baru ada masa nak jenguk kawan2 lah Yaya..

    ReplyDelete