Instant Bawal Smarties @ Bawal Button

by - Monday, May 25, 2015


assalamualaikum

bismilahirahmannirahim

sesiapa yang berminat atau dah berkenan  nak beli Instant bawal smarties / bawal button ni boleh pm yaya dekat fb . kalau nak no whatsapp yaya boleh pm kat fb atau pergi ke instagram yaya terus sini : https://instagram.com/kamaliyaismail/




Instant bawal smarties /bawal button

RM20 sehelai tak termasuk pos

Material Chiffon Glitter . dia kain glitter ye .

berminat berkenan cepat2 pm yaya dekat fb/insta atu drop comment sini 

Stock baru masuk so colour still available semua

FIRST COME FIRST SERVE 



TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-7050

You May Also Like

8 Comment

  1. Ohhh, ni bawal smarties. Comelnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . ada yg pgl bawwal button . comeyy kan :D

      Delete
  2. cantiklah, fesyen yg menutup dada. i like. button tu memang pasang siap terus kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel tdung ni tang butang tu . hehe . a.ah memg dah siap dh kt tdung tu . kita trus pakai je kak gee :D

      Delete
  3. waa.. yaya dah berbisnes.. selamat maju jaya yaya!! akak xreti pakai yang instant... rasa xkena je dengan muka bulat ni.

    ReplyDelete