Throwback : Ingat lagi tak cerita A.L.O.N.G !

by - Friday, April 17, 2015


assalamualaikum

harini bukak fb , scroll punya  scroll nampak post HOT FM ni hah 


Ya Allah , yaya baru tahu rupanya dalam mascot ALONG tu abe beto kata kau . haha . dah laa beto HENSOM . hehe  .

Ada yang dah tahu ke sebelum ni , yaya baru nak tahu ni . terover eksaited pulak tahu dalam mascot ALONG tu rupanya abe beto . haha

kira yaya merasa jugak laa tengok rancangan ALONG dulu dulu . haha . rasa nya masa tu yaya kecik cinonet lagi . haha



tak ingat pun sangat episod episod cerita ALONG ni . kakak kakak yaya diorang sure ingat laa . masa ni zaman kegemilangan diorang . yaya ni tengah kecik lagi . ingat ingat gitu ajelaa .

nak bagi tahu ni ..

dari dulu dah HENSOM  beto ni . aduss , hehehe
 


TABUNG SEN YAYA

http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6670
 
 

You May Also Like

4 Comment

  1. even Brad Pit dulu sebelum famous pon maskot tau.. maskot ayam.

    ReplyDelete
  2. kita pun sempat merasa tengok citer Along

    ReplyDelete