Morning Quotes - Aku masih dibawah tanggungan ayah

by - Tuesday, April 14, 2015

assalamualaikum



ye , yaya masih di bawah tanggungan seorang insan bergelar bapa . dan bagi yang masih belum berkahwin . korang semua di bawah tanggungan ayah korang . kalau ayah tiada , korang di bawah tanggungan mak , kalau mak ayah korang tiada korang tanggungan adik beradik lelaki korang . dan begitulah sebaliknya

even duduk jauh sekali pun , kau tetap hak milik ayah mak korang .

bila buat apa apa keputusan mintak la pendapat ayah dan mak , biasanya firasat ayah dan mak ni selalunya betul ,

kalau ayah mak kau kata tak boleh , ikotlah . kalau korang tak setuju dengan diorang cakap la elok elok , tapi kadang2 takut mengguris hati mak ayah tanpa sedar . hati hati bila berbicaraa dengan mereka ...

jadi , jangan lupa aku aku dan kau kau semua yang belum berkahwin masih di bawah tanggunggan ayah dan mak . bukan lelaki lain  . 



TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6774


You May Also Like

1 Comment

  1. Setuju sgt ngan statement yaya kali ni. Betul tuu. Apa2 kputusan parents yg patut putuskan. Bukan kita. Macam tu jgak bila dah kawin. Suami yg putuskan. Bukan istri memandai2 buat keputusan. Btw, nak puji. Cantik tema blog yaya. I loikee! Ngeee..

    ReplyDelete