Berangan dalam model rumah

by - Saturday, April 25, 2015

Assalamualaikum


rasa suka temgok model rumah yang dah siap kecik kecik macam ni . haha . kalau ada yang pameran rumah tu kan ., suka tengok model ni . sebab bila tengok model macam ni . aku jadi berangan aku dalam rumah tu , hahaha

sebab tengok rumah macam ni dia dah lengkap bagai semuaa . seronok rupaaaa nya berangan duduk dalam rumah model ni . haha

rasa nak angkat model ni bawak balik rumah , boleh laa kan tengok hari hari . 

tambah ada model rumah yang memang lagi lawa kemas dan gah gituuu . tu lagi laaa sukaa tengok ,

yang ni pun jadi berangan yaya ni , hehe




TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6502





You May Also Like

3 Comment

  1. Dulu suka juga model rumah ni. Sekarang dah tak sangat. hehe

    ReplyDelete