Himpit dia ! Himpit dia weyy !!

by - Tuesday, February 17, 2015


assalamualaikum

hah himpit diaa . hahaha ,

ada lagi satu tu weyyy . cepat cepat ~ 

himpit dia pulak wey . haha . 

oi oi sakit laaa ~ 



hahaha . tipu sangat kau , kau dan kau tak pernah buat macam ni kalau nampak selekoh yang berlipat lipat selekoh dia . 

yaya ingat lagi selalu buat dengan adik beradik , Ya Allah punya gelak tak ingat dunia weyy . berair air mata gelak sebab buat benda alah ni je . hahaha  .

well . throwback kata ko masa budak2 dulu . sekarang pun buat jugak cuma tak happening macam dulu laa . hahaha .




TABUNG SEN YAYA 
IKLAN ADIDAS


You May Also Like

14 Comment

  1. haha ini betul sangat sangat! yang hujung sekali plg kesian. HAHA
    Yang tengah pun kesian, penyek lenyekk lah
    Hadeii yaya ni buat akk rindu mase mude, gitewwww~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kan kak kan . himpit smpai kawan tu tension ahhh . haha

      Delete
  2. Hahah , ni tabiat emma buat pada adik2 emma hehehe , kire kes buli nakal nakal zaman dulu dulu , sekarang kalau buat mcm ni mau di marahnya , abis majok 15 saat :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . kdg2 bt jgk gan adk brdk . saja nak melawak . haha .

      Delete
  3. aiyohhh kalau kecik takper buat macam tu... kalau badan baya2 saya nih... harus penyek yg kena buat tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . penyek lenyek abes laa bro najib . haha

      Delete
  4. SALAM DAN HI , ANDA BERADA DI SENARAI TAGGING SAYA UNTUK MENYERTAI 'IPHONE 5S GIVEAWAY BY SYAFIQ SPECKI' JEMPUT SERTAI DAN MENANGI HADIAH LUMAYAN INI . ---> KLIK SINI UNTUK SERTAI<---

    ReplyDelete
  5. hahaha.. dulu akak suka buat.. siapa kurus keding, nasib la... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha . keding mcm yaya ni abes laaa ~

      Delete
  6. hahahaha lawak. tetiba rindu zaman2 kecik dlu kala. kekeke

    ReplyDelete
  7. X pernah rasa sbb ayik duduk depan jadi driver huhu

    ReplyDelete
  8. Betul-betul. Himpit...himpit lagi!

    ReplyDelete
  9. akk mmg sllu buat cmni ng adik2..
    saje sakat adik2 ha
    kalau time dorang mmg himpit btl2

    ReplyDelete
  10. hahahhaha. selalu sangat buat gini :P

    ReplyDelete