Tepung Bungkus

by - Tuesday, January 27, 2015

assalamualaikum

naaaa , siapa pengemar tepung bungkus !! put your hands up . hihi

ni bukan buat punya . ni beli punyaa . 

yaya ni boleh dikatakan minat laa kuih macam ni . tepung bungkus , lepat pisang , dua ni minat laa .

tak laa favourite tapi layan laa kuih cenggini . hah gituwww .


kadang kadang , ada rasa tepung bungkus yang sedap n lemak . dan sometimes beli ada yang terus terang cakap tak rasa tepung bungkus . rasa lemak dan sedap tu tiadaaaaaa . 

satu lagi laa ni kan kuih pun mahal taw ! ada yang jual tiga = RM1.20 , tambah pulak saiz kuih makin lama makin kecik dan mahal .

nasib yaya beli ni still lagi tiga = RM 1.00 dan kuih nya saiz besar . alhamdulilah :)


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6512?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=

You May Also Like

3 Comment

  1. sedapnyaa tepung bungkus. lama gila kot tak makan. erghh. i'm craving for it. ahhaha :D

    ReplyDelete
  2. scha suka lepat pisang! full stop! hehe

    ReplyDelete
  3. Ada ea kuih ni ? Macam sedap. Nak cari juga la :D

    ReplyDelete