Morning Quotes - Semua nak ketat

by - Saturday, January 24, 2015


assalamualaikum


hah setuju ke tidak ?

apa apa pun , gegirls semua .jaga cara pemakaian kita okay :*



TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6090?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=






You May Also Like

7 Comment

  1. i prefer loose outfits. nak ketat baik pakai swimsuit je terus hahahaha. tskkk

    ReplyDelete
  2. mungkin betul kata dia... mungkin je dia banyak jumpa yg macam tu... kalau ia pergi ke kawasan yg ramai pakai baju ketat dia akan selalu jumpa lah...

    salam kenal dan salam singgah

    ReplyDelete
  3. Ahahaha..sentap gitu. Yaya!! Ai miss youu laa. Kikiki *ayat gedikk*

    ReplyDelete
  4. mudah mudahan kita tak macam tuu :D

    ReplyDelete
  5. Kadang tanpa kita sedar. Bila dah masuk dunia luar baru sedar aku sedang berpijak pada bumi yang nyata. Banyak cabarannya. T^T

    Sakit mata. Tapi... Moga Allah beri hidayah pada dia, dan kita. Aamiin.

    ReplyDelete