Jangan terlalu taksub !

by - Tuesday, January 13, 2015


assalamualaikum

semua dah tahu kan pasal gadis melayu beragama islam merelakan diri dipeluk artik KPOP .

tahu hal ni pun dekat facebook dan twitter . dan ada masuk berita .


istifar banyak banyak tengok gambar ni . terkejut , sedih , kecewa , marah semua ada .

menjatuhkan maruah islan dan maruah seseorang perempuan , dan menjatuhkan maruah perempuan yang bertudung .

jangan terlalu eksaited , taksub dan minat sampai gilaaa benda macam ni .

tak nak komen panjang2 . masing2 ada pendapat masing2 ,

harap kejadian seperti ni tak akan berlaku lagi .




TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6386


You May Also Like

5 Comment

  1. Yup sume pndapat lain2..bole jd gaduh sbnarnye..huhu

    ReplyDelete
  2. betul tu huhuu . taksub sangat macam tu la jadi

    jagan lupa jenguk entri parihh . jom aktifkan mykad :)

    http://www.blogparihh.com/2015/01/jom-aktifkan-mykad.html

    ReplyDelete
  3. Tu lah terlebih taksub dah ni. Artis lain pun ada juga datang takde pulak la sampai camni

    ReplyDelete
  4. kecoh sungguh isu ini muahaha.. retis retis pelok2 dalam drama xpe plak.. pape pun yes.. kena ada batas dan hadnya..

    ReplyDelete