Pernah rasa kuih ni ?

by - Tuesday, December 23, 2014


assalamualaikum

sumber gambar : google

as i know , orang panggil ni kuih jawa right ? tak tahu laa kot ada nama lain . yaya memang tak pernah tahu ada nya kuih ni dulu.

yaya tahu waktu akak ipar yaya beli kuih ni dekat pasar malam giant manjung tak silap yaya masa tu .

yaya tengok kuih ni macam topi , so first first yaya panggil ni kuih topi . then akak ipar kata this is kuih jawa . . rasa dia manis . sedap .

hampa nak rasa ? pi cari kat pasar malam ke , mana mana ke .

cumaa nak tahu jugak kot ada yang tahu kuih ni yang mungkin ada nama lain selain panggil  kuih jawa .



TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6336
 

You May Also Like

9 Comment