CPUV - November

by - Monday, December 01, 2014


assalamualaikum

baru harini perasan ada cpuv masuk untuk bulan november  . dah ingat dah nak check cpuv ni . tapi asal bukak nuff nang terlupa nak check apa . haha

alhamdulilah rezeki bulan november ni :)

terima kasih kepada semua yang sudi klik iklan nuffnang yaya ni:) 

terima kasih tak jemu singgah ke sini :)

so, this are my cpuv this november :)


kalau nampak iklan2 atas ni tertera , hampa click naa . hampaa jangan risau , nanti yaya akak click iklan korang balik . kalau yaya tak pening laa dok hadap laptop lama2 . hee

Its disember now ! Morning :)

tabung 8shared :

http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6110
 


You May Also Like

11 Comment

  1. iklan nuff awak semua x keluar nie.. hehe

    ReplyDelete
  2. @Hafiz Hafizol hahah . tahu . kdg2 keluaa kdg2 tak . xclick nuff pun xpe . click je 8shared :)

    ReplyDelete
  3. tahniah budak kecik..
    hahaha boleh blnje gamkanye ni

    ReplyDelete
  4. tahniah !

    Jemput join segmen CN yer ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  5. hamboii bertingkek tingkek.
    Imotiv je klua. Tak dapek nak kelik. haha kelik 8share utk yaya :)

    ReplyDelete