Banjir

by - Thursday, December 25, 2014


assalamualaikum



tengok berita tadi. Ya Allah , teruk sangat banjir . tenggelam habis . Allah . moga Allah memberi perlindungan dan kesabaran buat mangsa banjir dan kita semua .

dekat perak ni , kuala kangsar paling teruk terjejas .

dan ni gambar kat bawah ni air dekat sungai perak dah naik tinggi dah . sumber gambar daripada kawan yaya.



Moga Allah surutkan banjir ini . Moga Allah lindungi kita semua daripada bencana ini . Aamin :')



TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6264


You May Also Like

13 Comment

  1. Rumah pakcik akak dekat Gerik pun kena jugak.
    Semoga makin surut lah ye..

    ReplyDelete
  2. Semoga air kembali surut dan dijauhkan dari musibah banjir dan lain lain. Amin

    ReplyDelete
  3. Pray for Malaysia! Ya Allah, surutkanlah banjir. Ameen

    ReplyDelete
  4. Allahhuakbar. Sedihnya. :'( Moga Allah pelihara mereka sepertimana Allah pelihara orang-orang soleh yang Allah kasihi.

    ReplyDelete
  5. Kita doakan yang terbaik, dekat tempat Nini dah tak hujan dah, alhamdulillah. Tapi, dekat Kelantan, main teruk pulak.

    ReplyDelete
  6. huu subhanallah..kali ni banjir serius kritikal..kawasan yangtak pernah banjir pun terkena

    ReplyDelete
  7. Mudah-mudahan keadaan akan kembali pulih seperti sedia kala. Moga mangsa2 yang terlibat akan sabar dan bertahan.

    ReplyDelete
  8. amin. semoga mereka dilindungi Allah selalu.

    ReplyDelete
  9. another dugaan..
    semoga semuanya kembali tenang disana.

    ReplyDelete