Senak perut ~

by - Monday, November 03, 2014


assalamualaikum

ada sesapa pagi pagi ni senak perut ~ adess 

Ya Allah , taw rasa kan senak perut yang sampai memulas mulas rasa perut tu ? sakittttt sangatttt . tu nama nyaa angin nak buang air besar sama tu dengan angin yang memang dah ada dalam badan kita .


yaya kalau kena senak perut , memang kena ada orang tolong urut urut bagi hilang angin tu , sampai pucat lesi muka , sampai kaki semua lemah kalau yaya senak perut yang teramat sangat !

bilaa dah lepas angin tu , lepas membuang semua yang patut baru laa nampak muka asli yaya balik . hehe 

jangan main main senak perut ni , memang sakit sangat ! , yaya ni jenis tak tahan sakit . hm hm . kena lawan . tapi kalau dah sakit senak sesangat . nak lawan pun tak larat .

ishh . cukup tak lalu kalau senak perut ni . adess ~

morning guys ! 

You May Also Like

7 Comment