putu mayung dan pulut udang

by - Wednesday, November 19, 2014

assalamualaikum


makan dan makan . bismilahirahmanirahim , baca doa sebelum makan ye .

ni hah bapak  beli kan putu mayung dan pulut udang kat pasar malam . 

ada laa kudap2 nak makan makan . sat lagi baru makan nasik .

putu mayung one of yaya's favourite .

pulut udang tu tak sangat . saja nak eksyen letak situ sekali tunjuk kat hampa . hehe

pulut udang inti dia kan macam pedas2 , so rasa sikit je . kongsi dengan mak .

hampa semua makan apa malam2 ni ? hihi

jom click tabung :

You May Also Like

7 Comment

  1. Putu mayung ke namanya? jadi, saya panggil benda ni salahlah seumur hidup saya

    ReplyDelete
  2. jap lagi nak keluar makan.. boring lak duk rumah tak buat ape.. makan tengah malam dah biasa utk org bujang dok KL macam saya cik yaya ^_^

    ReplyDelete
  3. sis pun suka makan putu mayung tu..pulut udang tu suka gak

    ReplyDelete
  4. Uhh putu mayung... akk pgll putu mayang lak.. tu pulut udang cam pulut bakar kan???

    ReplyDelete
  5. aaa dah lame sangattt tak makan putu mayung.

    ReplyDelete