Kabus di pagi hari ~

by - Sunday, November 16, 2014

assalamualaikum

alhamdulilah , nyaman dan sejuk sangat2 malam tadi sampai pagi ni . hujan lebat dari petang semalam .

bukak3 pintu rumah pagi tadi , tuuuu diaaa kabusss tebal . macam nak salji pn ada  ..

nyaman dan sejukkk , tarik nafas dalam2 sedut udara pagi . cehhhhh . hehe


hah , jangan tertipu dengan gambar tu ye , gambar google je tu . haha , lebih kurang macam tu laa kabus pagi pagi tadi .

tak sempat nak snap selpieeeyahhh dengan kabus yang tebal dan nyaman di pagi hari . hihi .

so , kat tempat hampa semua hujan lg ka pagi ni ? ada yg banjir ka ? mintak jauh2 banjir2 tanah runtuh ni ..
doakan semua dilindung Allah

selamat pagi ahad , selamat berhujung minggu semua :* 


meh meh blogger lain follow twitter cik yaya meh https://twitter.com/yayacapitalk .

esok quota internet dah full , esok yaya blogwalking . inshaAllah .

jom click :

You May Also Like

7 Comment

  1. hujan lagi . mintak2 la banjir , baru syok main air ^^

    ReplyDelete
  2. wahhhh. pernah sekali tu ee bangun pagi. sama jugak. kabusssss. perghhhh. hahaha

    ReplyDelete
  3. Laaa ingatkan kat perak, baru nak tanye area mane yg kabus cantek gitu. hihi

    ReplyDelete
  4. Ekekeke tertipu sudah dengan gambar tu. Lawa sangat. Baru nak cakap tempat akak macam dekat oversea. hihihii..

    Betul-betul kalau kabus tebal syokk sangat-sangat ! miza kalau kat kmj selalu jugak jumpa kabus ni. and bila hari cuti ambil peluang jongging. Best sangat ^_^

    ReplyDelete
  5. baru2 ni pergi Kelantan, hujan 24 jam. dok lak tepi pantai. pagi2 dia bukan setakat kabus, dengan sejuk beku.. boleh terkaku dlm selimut dibuatnya..

    ReplyDelete
  6. Haaa igt btl2 gamaba yaya amek tu.... uishhh untungla malaysia ade salji....
    kt sini 2hari ujan 2 hari panas..
    smpai akk pon nek dmm dgn cuaca kejap sejok kejap panas..

    ReplyDelete