Kabus di pagi hari ~

by - Sunday, November 16, 2014


assalamualaikum

alhamdulilah , nyaman dan sejuk sangat2 malam tadi sampai pagi ni . hujan lebat dari petang semalam .

bukak3 pintu rumah pagi tadi , tuuuu diaaa kabusss tebal . macam nak salji pn ada  ..

nyaman dan sejukkk , tarik nafas dalam2 sedut udara pagi . cehhhhh . hehe


hah , jangan tertipu dengan gambar tu ye , gambar google je tu . haha , lebih kurang macam tu laa kabus pagi pagi tadi .

tak sempat nak snap selpieeeyahhh dengan kabus yang tebal dan nyaman di pagi hari . hihi .

so , kat tempat hampa semua hujan lg ka pagi ni ? ada yg banjir ka ? mintak jauh2 banjir2 tanah runtuh ni ..
doakan semua dilindung Allah

selamat pagi ahad , selamat berhujung minggu semua :* 


meh meh blogger lain follow twitter cik yaya meh https://twitter.com/yayacapitalk .

esok quota internet dah full , esok yaya blogwalking . inshaAllah .

jom click :

You May Also Like

7 Comment