Yong Tau Fu "FA"

by - Friday, October 17, 2014


assalamualaikum

minat taufu fa tak , taw tak taufu fa tu macam mana ? hah macam ni 


Yong Tau Fu "FA" , hehe

cerita macam ni , masa tahun lepas kot , seingat yaya masa tu ada pasar malam kat area tempat yaya ni . kakak yaya memang minat taufu fa , jadi dia pesan laa taufu fa kat bapak yaya .

tunggu

tunggu

dannnnn

tunggu

tunggu

hah bapak balik ,bapak kata nah taufu fa . kami pelik kenapa taufu fa bukan bekas bulat bulat tu . haha

sekali bukak bapak beli yong tau fu . hahaha . punya laa kami gelak masa tu . bapak yaya kata " aku dengar 'tau tau'jugak bunyi nya . ingat kan yang ni la , aku mana taw apa ke benda nama apa tadi hampa sebut " hahaaha

hahaha , bapak yaya ni laaa suka buat lawak . adess . makan jugak laa yong tau fu "fa" tu , hahaha . sejak tu ayah taw dah mana satu taufu fa . hehe

sedappp nya yong taufu fu . belanja yaya please . haha

jom click :



You May Also Like

6 Comment