Yong Tau Fu "FA"

by - Friday, October 17, 2014

assalamualaikum

minat taufu fa tak , taw tak taufu fa tu macam mana ? hah macam ni 


Yong Tau Fu "FA" , hehe

cerita macam ni , masa tahun lepas kot , seingat yaya masa tu ada pasar malam kat area tempat yaya ni . kakak yaya memang minat taufu fa , jadi dia pesan laa taufu fa kat bapak yaya .

tunggu

tunggu

dannnnn

tunggu

tunggu

hah bapak balik ,bapak kata nah taufu fa . kami pelik kenapa taufu fa bukan bekas bulat bulat tu . haha

sekali bukak bapak beli yong tau fu . hahaha . punya laa kami gelak masa tu . bapak yaya kata " aku dengar 'tau tau'jugak bunyi nya . ingat kan yang ni la , aku mana taw apa ke benda nama apa tadi hampa sebut " hahaaha

hahaha , bapak yaya ni laaa suka buat lawak . adess . makan jugak laa yong tau fu "fa" tu , hahaha . sejak tu ayah taw dah mana satu taufu fa . hehe

sedappp nya yong taufu fu . belanja yaya please . haha

jom click :



You May Also Like

6 Comment

  1. Heee...Cik Mimie tak makan tau fu fa sebab lembik..kalau yong tau fu Cik Mimie makan :)

    ReplyDelete
  2. heheeheh fav akk ni yaya..
    tapi sejak pegnant ni xmo masuk tekak plak...
    tgu lepas2 ni la

    ReplyDelete
  3. tau fu fa dgn yong tau fu lain sangat rasa dia. nama je dekat2. hehe

    ReplyDelete
  4. ahaahah...dulu sis JM keliru gak antara yong tau fu dan tau fu fa tu

    ReplyDelete
  5. kalau CT lagi suka taufu faaa hahaha

    ReplyDelete
  6. hahaha yong tau fu fa mmg sedap..

    ReplyDelete