This is Buah Melaka

by - Saturday, October 18, 2014

assalamualaikum

comel kan buah melaka sebelum disalut dengan kelapa . hehe . bulat bulat je . 




motif nya , yaya nak lagi buah melaka . haha . tapi kemalasan nak buat . sekali tu je buat . hehe

so , petang ni . nak temankan mak buat kuih cara . emm nyum nyum .

jom click :

You May Also Like

13 Comment

  1. senang nak buat tapi kalau ada penyakit M memang jadi susah nak buat. hehe.
    anto umah kite sikit ye yaya :)

    ReplyDelete
  2. yaya buat ke ni? alaa akak lapo pulek tiba2 ni -.-

    ReplyDelete
  3. dah lama tak makan buah melaka..sedapnya ..

    ReplyDelete
  4. Suke buah melaka.... dap2....
    Heeee hujao nye buah melaka awk yaya

    ReplyDelete
  5. @hidayu ayumiehehehe . letak kaler hijau . nak asli letak perahan air pandan bru best :D

    ReplyDelete
  6. Alamak teringin lak nak makan buah melaka...

    ReplyDelete
  7. mudah je nk buat buah melaka ni antara rajin dan malas je...kalau tanya sis mmg malas..cuma rajin BW je hahaah

    ReplyDelete
  8. Hahahaa. mampuu tengokk jelahh. -,-

    ReplyDelete
  9. Omo! Sedapnye! O_o' mak yaya nak kuih cara jugak. Hehe

    ReplyDelete
  10. rajinnye. CT beli sajalah hahaha. kemalasan nak uli uli bagai.

    ReplyDelete
  11. buah melaka? bukan kuih gula melaka eh? haha entah lah. banyak sangat name die..

    ReplyDelete