Sakitnya Ulser ~

by - Sunday, October 12, 2014


assalamualaikum 

sumber : google

aduh sakit sangat laa ulser ni . ni sebab masa makan tergigit sendiri ni , jadi lah dua bentuk ulser kat mulut yaya ni . * orang tua tua kata kalau makan sampai tergigit ni , ada orang mengata kita * hehe . sampai rasa terdemam demam sakit mulut ni . makan lalu tapi nak mengunyah laaa alahaii sakit nya tak terkira kan . seminggu dah ni ulser menapak kat mulut ni .

sabar sabar . nak hilangkan ulser ni mak kata letak garam . tak mo tak mo tak mo , garam tuu lagi laaaaaa . mak kata kalau dah manjaaa sangat tak tahan sakit , hang letak planta . sekali tu je letak planta , yaya kumur dengan air zam zam . lepas tu titik dengan ubat ulser yang yaya beli kat farmasi .  titik 2 jam sekali . alhamdulilah kurang sikit sikit .

ulser ulser ulser . tak mau letak gambar ulser , kalau seacrh kat google macam2 gambar ulser . macam geli pulak tengok . hehehe 

morning semuaaaaa :)

jom click:

You May Also Like

5 Comment