Sakitnya Ulser ~

by - Sunday, October 12, 2014

assalamualaikum 

sumber : google

aduh sakit sangat laa ulser ni . ni sebab masa makan tergigit sendiri ni , jadi lah dua bentuk ulser kat mulut yaya ni . * orang tua tua kata kalau makan sampai tergigit ni , ada orang mengata kita * hehe . sampai rasa terdemam demam sakit mulut ni . makan lalu tapi nak mengunyah laaa alahaii sakit nya tak terkira kan . seminggu dah ni ulser menapak kat mulut ni .

sabar sabar . nak hilangkan ulser ni mak kata letak garam . tak mo tak mo tak mo , garam tuu lagi laaaaaa . mak kata kalau dah manjaaa sangat tak tahan sakit , hang letak planta . sekali tu je letak planta , yaya kumur dengan air zam zam . lepas tu titik dengan ubat ulser yang yaya beli kat farmasi .  titik 2 jam sekali . alhamdulilah kurang sikit sikit .

ulser ulser ulser . tak mau letak gambar ulser , kalau seacrh kat google macam2 gambar ulser . macam geli pulak tengok . hehehe 

morning semuaaaaa :)

jom click:

You May Also Like

5 Comment

  1. moga cepat baik. memang sakit kalau kena ulser. lagi kalau makan pedas or minum air panas. rasa dia la hai.

    ReplyDelete
  2. same ng akk..
    jenis snng kene ulser ni yaya..
    pntng tergigit or makan bnd panas..
    smpai da lali da kalu kene ulser
    bykkn minum air suam k..
    smoga cpt sembuh

    ReplyDelete
  3. alahai. cian yaya,. xlama lg baik lewwtew.. sabar jela kan :)

    ReplyDelete
  4. Ana pernah gak kene ulser baru2 ni. Beli eskem vanila jek. Melantak byk2. Sedap pun sedap, sihat pun sihat. Hehehe.

    ReplyDelete