Morning Quotes - Tak perlu serapatnya mungkin .

by - Thursday, October 09, 2014

assalamualaikum


tapi kadang kadang , bila orang tu dah faham dan kenal perangai kita sebab tu kita terlebih rapat .

dan aleh aleh , orang yang rapat dengan kita juga akan jadi tak rapat dengan kita atas sebab sebab tertentu .

seelok2nya cukup laa kenal kenal macam tu je kan . bila rapat nanti susah . macam2 jadi .

pendapat korang macam mana ?

You May Also Like

5 Comment

  1. Ada manusia kita boleh rapat gila.
    Ada manusia cukup hanya sekadar bertanya khabar. Normallah. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. Ana pulak jenis tak mudah meletakkan kepercayaan, so tak pernah rapat dgn sesiape. Huhu.

    ReplyDelete
  3. setuju. ade pengalaman. bila da kenal n rapat. mula la nak carik pasal dengan kebaikan kite. pastuu buat2 mcm xdepape berlaku.

    ReplyDelete
  4. hmm sbb tu mak pesan nak berkawan kene pandai cari..
    kawan mmg ramai
    kwn makn kwn ade
    tikam kwn ade
    tapi sahabat sejati??

    ReplyDelete
  5. kalo aku prefer kawan yang baik dari kawan baik sebab dua2 maksud dia berbeza.

    ReplyDelete