Kesian Mini S2 .

by - Thursday, October 23, 2014


assalamualaikum

sekarang ni dah jenuh nak cari casing samsung mini s2 kat kedai kedai telefon . dekat online tu belambak je . tapi tak ado bank online . kalau ada bahaya untuk yaya . click je beli . haha . jangan jangan . "kita anak yang baik kena dengaq cakap mak , mak kata dah kerja baru boleh pakai online bank" , baikkkkk mak :D

sekarang phone makin up dan up dan up .

berangan nak iphone . ahhh , abaikan dulu . pakai apa yg adaaaa .

ada je ayah yaya belikan casing mini s2 yang baru tapi bila dah masuk phone dalam tu nak keluaq kan tu susah ,tapi pakai jugak laa sekali sekala .

macam ni laa ayah yaya belikan . kemas memang kemas .


dah laa mini s2 yaya ni suka jem dan jem dan jem . haha

hampa sapa yang pakai mini s2 kalau tanya kat kedai memang susah nak dapat . casing phone yang dah up up ni banyak laaaaaa .

dan ada satu casing mini s2 yaya yang dah teruk sikit . abes lekang kulit diaa . ayah yaya siap modified casing dalam tu sebab dah patah . ayah letak kan kertas keras n ayah stepler . nampak kan betapa syg nya kat anak dia . hihi . terima kasih bapak . hehe

jenis ni laa yang yaya selesa pakai . sampai ayah sanggup modified kan . hehe
kesian mini s2 taw dah susah nak dapat casing kat kedai .

ada sesiapa tak yang dah tak pakai casing s2 mini ? kalau ada , nak nak . hehehe

You May Also Like

5 Comment