Day 1 : 10 Mom's Dishes

by - Sunday, October 26, 2014


assalamualaikum

yaya tertarik nak join challenge daripada kak CT Humairah ni.memandangkan banyak blogger dah join , so join jugak lah :D



10 Mom's Best Dishes

1) Nasi Ayam


2) Ayam Masak Kicap


3) Ayam Masak Halia


4) Ikan / Ayam Panggang


5) Sup Ayam / ikan


6) Sayur Campur


7) Kuih Seri Muka


8) pulut + rendang ayam


9) Bengkang roti @ binka roti 


10) cucur kucai / ikan



masakan  mak jugak nombor satu :D

jom click:

You May Also Like

9 Comment

  1. Rindu masakan Mama saya bila baca entri ni

    ReplyDelete
  2. nasi ayam, seri muka, bingka roti pun fav saya jugak. tapi semua beli kat kedai ja sebab mak saya tak masak. hehe

    ReplyDelete
  3. cucur kucai? akak xpna mkn la..hahah

    ReplyDelete
  4. @Cik Nadyyasedapp kak cucur kucai makan panas2 . amek je kucai tu . ptg3 gaul sekali . hehe

    ReplyDelete
  5. Nyumnyummmmm
    Fav jugak nasi ayam the best
    Cucur ikan bilis
    Kuih seri muke...
    Ohh lapa plak pagi ni

    ReplyDelete
  6. hihihi betul tu Yaya.. masakan mak jugak yang terbaik dalam dunia. kalau telur goreng pun sedap hahaha

    ReplyDelete
  7. Betul2, masakan mak mmg terbaik lah! No 1 punyooo

    ReplyDelete