Liebster Award #4

by - Friday, September 19, 2014

assalamualaikum 

soalan soalan daripada blogger BUDAK ! 

http://rainfallasleep.blogspot.com/
BLOGGER BUDAK


Liebster award Budak #4
SOALAN :

 Pasukan bola sepak pilihan anda.
: hmm tak berapa layan sangat bola ni . kadang2 layan je apa apa kumpulan yg main bola . hihi .

 Lagu patriotik kesukaan anda.
: Di sini lahirnya sebuah cinta - sudirman

 Berikan nama negeri yang anda sedang duduki dan berapa buah daerah yang terdapat di dalam negeri tersebut.
: Negeri Perak , Daerah : 10

 Asam pedas berasal dari negeri mana?
: Melaka

 Dalam banyak-banyak pantun, pantun apa yang paling anda sukai?
: Pecah kaca Pecah gelas , dah baca harap balas :D

Kalau celup stoking putih dalam air yang berwarna merah, stoking jadi apa?
: Merah

 Apa yang anda faham tentang "buah cempedak diluar pagar, ambil galah tolong jolokkan".
: tolong tunjuk ajar kepada diri kita sendiri tentang sesuatu perkara yang baru .


 Dalam banyak-banyak negara, negara mana yang mempunyai banyak artis KPOP?
: Korea

 Siapakah yang mencipta blogger.com?
: Evan Williams

 Pertahankan blog anda dengan mengatakan bahawa blog anda sangat best dan sebab kenapa ia dianggap best.
:  Best sebab blog yaya ni ada macam2 entry , macam macam ado , ado ga ada segmen , ada banyak quotes , ada macam2 lah . Best sangat sangat sangat . hahaha . Yaya tak taw ahh nak cakap macam mana . So pertahankan macam gitu aje lah .

Apa perasaan anda semasa menjawab soalan-soalan diatas?
: best jawab soalan soalan daripada budak ni :D

SOALAN TAMBAHAN :

Berikan sebarang komen tentang budak yang memberikan soalan diatas.
: Soalan yang boleh menambahkan ilmu pengetahuan . Nanti bagi soalan lagi dekat yaya :D

 Adakah anda menggunakan google.com untuk menjawab soalan diatas?
: haha . mesti laa ada guna google . hihi

You May Also Like

3 Comment

  1. Hahaa..sempoi2 jek soalan dia. XD

    ReplyDelete
  2. mekaseh jawab yaya :)
    perak bukan ade 9 daerah ke? hehe.
    stoking jd basah le. hehe. kena perah otak ni nak kasi soalan lain. hehe

    ReplyDelete
  3. haha same lah! kite jawab stoking jd merah / pink. hahaha jaat nye budak.
    ohh btw, perak? which area?

    ReplyDelete