10 Days Challenge - Day 8 - FEARS

by - Monday, September 08, 2014


assalamualaikum

Day 8 - Fears


Kita kena takut pada Allah



 Takut kena marah . hihi



Takut barang kesayangan atau barang orang yang kita pinjam rosak .

Takut lipas , lipan dan segala binatang yang kecik kecik . eeeiii .


Takut Anjing sebab selalu kena keja dengan anjing dulu . banyak kali -.-


korang takut apa ? hihi

You May Also Like

9 Comment

  1. kehkeh. pena kene kejar anjing sekali.. tuuponn masa kecik2.. gilaa arr akak larik laju sgt.. terus terselamat! fuhhh

    ReplyDelete
  2. haha. macam mana boleh kena kejar dgn anjing banyak kali? yaya ni comel sangat kot sampai kena kejar.

    ReplyDelete
  3. Erkk! Takut mati? Yunk mane boleh takut mati. Rasulullah kata, takut mati ni yg melemahkan umat Islam. :) takut anjing. Haha. Same! Dulu takla takut sgt, sejak anjing liar 9 10 ekor kejar ana. Ana terus fobia ngan anjing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ana : Allah . kak . yaya tak tahu . yaya edit balik .. buang tkt mati tu... kita bukan tkt mati kan , kta kena ingt mati kan kak :) kat sini pn byk anjing liar kak ana . selalu kena kejr gn anjg kalau.naik moto -.-terima kasih kak ana tgur yaya pasal tu :)

      Delete
  4. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends. love a beautiful thing.

    ReplyDelete
  5. Salam pergenalan.. Nama Saya jalalboy dan Ini laman Web saya http://adf.ly/bC0Rz.. Harap jika ada salah silap dapat perbetulkan dan bantuan dapat diberikan http://adf.ly/bC0TQ

    ReplyDelete
  6. Takut lipas jugak. lagi2 lipas terbang, haha

    ReplyDelete