Makan dalam betul . Terasa ?

by - Thursday, August 21, 2014


assalamualaikum 


yaya baca ni pun terasa jugak . apatah lagi korang yang baca . tapi betul la tu . itu laa kehidupan . kau kata dia , aku kata kau , kau dan dia kata aku . 

You May Also Like

8 Comment

  1. memanggg deep sangatttt!!!!!! kadang rasa bersalah sangattttt... xterluah rasanyaaa :')

    ReplyDelete
  2. dalam hidup ni semua jadi talam dua muka... susah nak percaya sgt... tp klu diri kita di kutuk, buat pekak terlinga je... pahala dapat kat kita tp kena redha le hehehe... klu tak pahala terlepas begitu saje...

    ReplyDelete
  3. pusing2 duk main kata mengata jugak kan. yaya kite duk teluk intan :) yaya duk mana?

    ReplyDelete
  4. betul betul betul .. tapi lucu pulak

    ReplyDelete
  5. haha saling mengutuk~ apa pun tak boleh

    ReplyDelete