Macaroons !

by - Sunday, August 17, 2014


assalamualaikum 



Macaroons ? Apa rasa biskut ni ? Teringgginnnnnn !


Colourrrr Fullll  !



Laparrr



You May Also Like

12 Comment

  1. wahh.. cantik sangat, comel pula tuh.. saya x pernah makan pun, cocopie pnh lah.. hehee

    ReplyDelete
  2. Ahhhh comelnyaaaa. tak pernah makan lagi teringin gak laaaa

    ReplyDelete
  3. Akak pon tak pnah lagi mrasa bnda nie . Trngin jgk nak rasa . Org ckp sedap . Haish .

    ReplyDelete
  4. Alolo..ciannye Yaya lapar. Selalu gak nampak biskut ni dijual, tp belum ade aty nak beli. Sebab takut manis tak hengat. Hehe.

    ReplyDelete
  5. sedappp nihh.. syaz ade try buatt... hahaha... :D

    ReplyDelete
  6. fina chan : comeyy kann :D

    kak ana : lapaq sebab tgk gamba ni . hehehe . susah laa nak cri macaroons ni area tmpt yaya . kedai kek roti ke bskut pn tak ada macaroons ni

    syaz : yeke ? buatkan untk yaya :D haha

    ReplyDelete
  7. pehhh comel2.. akak ponn xpna mkn benda alah ni. nk try jugak ><

    ReplyDelete
  8. wow..mcm best ni..:D melelh air liur..hihihih

    ReplyDelete
  9. akak pernah makan... sedap nih tapi sangat manis... mkn sesekali boleh ler... tp tk boleh jadi snake... erm... rasanya buat dia pun rumit kot...

    ReplyDelete
  10. ni makanan potong kaki kalo makan tiap ari yaya.
    tapi kalo nak rasa utk festime okay la. hehe

    ReplyDelete
  11. sedap dan manis tapi mahaiiii... so cocopie sebagai pengganti.. hehe

    ReplyDelete
  12. comel jee, tapi sampai laa ni tak penah makan

    ReplyDelete