hari hari hari rayaaa :D

by - Saturday, August 02, 2014

assalamualaikum

anugerahhhh syawalllll !

cara nak describe syawal yaya , " alhamdulilah " :)

alhamdulilah dapat sambut raya dengan adik beradik walaupun kak adik yaya jauh di perantauan , 

first raya , abg acik yaya je yang balik . tiga orang abg lagi balik rumah mertuaa masing masing . 

third raya , baru tiga abg lagi tu balik sini . meriahhhh dengan suaraa anak ank buah yaya , letih woi , hehe

raya seterusnyaa . jalan dan jalan rayaa :D 

 pak cik kassim's house , tengok tok , dan kumpul semua sedara mara sebelah ayah :) first raya .
gambar raya dengan sebelah mak lupa nak ambil dekat abg acik . hee .

mana gambar raya dengan family ?
 = privacy :)

duit raya ?
= adalaaa dalam 50 ++ hihi

and todayy , rumah yaya dah sunyi sepi .. sebab semuaa dah balik , semua akan kerja macam biasoo dah .

nak jemput mai rumah ni . lai lai
raya korang mesti lagi meriah kan :D salam syawal semua:*

You May Also Like

6 Comment

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Alahai yaya..tahun ni tak meriah sgt pun. Makin dewasa, raya makin tak best. Sebab bonus raya abis kat anak sedare ngan adik2 ana yg berderet2 ramainye. Haha :D

    ReplyDelete
  3. xpe. ok laa tuu. beraya jugak.. hehehe

    ReplyDelete
  4. uiks.... 50 henget ke atas.. kire okay lah tuhh.. tapi kan tua tau mana boleh dapat yak yak.. hihi

    ReplyDelete
  5. lisa : hahaha . well . sb akak dikategorikan tak bekerja lagi , jadi layak dpt duet rya . haha :P

    ReplyDelete
  6. bestnya Yaya.. dapat duit raya, saya x dapat pon. dah tua.. alahaiii.. sedihnya T_T ..

    ReplyDelete