hari hari hari rayaaa :D

by - Saturday, August 02, 2014


assalamualaikum

anugerahhhh syawalllll !

cara nak describe syawal yaya , " alhamdulilah " :)

alhamdulilah dapat sambut raya dengan adik beradik walaupun kak adik yaya jauh di perantauan , 

first raya , abg acik yaya je yang balik . tiga orang abg lagi balik rumah mertuaa masing masing . 

third raya , baru tiga abg lagi tu balik sini . meriahhhh dengan suaraa anak ank buah yaya , letih woi , hehe

raya seterusnyaa . jalan dan jalan rayaa :D 

 pak cik kassim's house , tengok tok , dan kumpul semua sedara mara sebelah ayah :) first raya .
gambar raya dengan sebelah mak lupa nak ambil dekat abg acik . hee .

mana gambar raya dengan family ?
 = privacy :)

duit raya ?
= adalaaa dalam 50 ++ hihi

and todayy , rumah yaya dah sunyi sepi .. sebab semuaa dah balik , semua akan kerja macam biasoo dah .

nak jemput mai rumah ni . lai lai
raya korang mesti lagi meriah kan :D salam syawal semua:*

You May Also Like

6 Comment