She is Felixia Yeap

assalamualaikum :)

rasanya korang dah tahu kan siapa wanita yang manis bertudung ni :)  








sumber gambar : google dan instagram felixiayeapofficial

cantik kan felixia yeap bertudung :) manis je . rasanya tak perlulah kita cerita kisah lama dia dan tak perlu rasanya untuk kita pamerkan gambar dia yang dahulu tu .. cukup sekadar kita tahu yang felixia yeap dah berubah dan berhijrah . inshaAllah , felixia yeap akan memeluk islam awal ramadhan nanti . sama sama kita doakan dan bagi semangat kepada felixia yeap .. keep it up dear felixia yeap :) terus ke hadapan , pedulikan kutukan orang sekeliling :) "semua manusia ada hak ada peluang untuk berubah dan berhijrah" ..

Comments

  1. Aamiin mudah-mudahan dia diberi kekuatan iman dan hidayah supaya dapat peluk islam. Hm. Kita yang dah lama islam pun banyak benda kena baiki. TT________TT Allah.

    ReplyDelete
  2. setuju dgn kata dia, saya tk faham kenapa still ade org melayu nk kutuk2 felixia ni. kata dia ni tagih popularitilah, apalah. sedih lak, org baru nk masuk Islam sepatutnya kita bagilah dorongan.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah kalau betul lah niat felixia nak peluk islam. Semoga Allah permudahkan :)

    ReplyDelete
  4. Aminn.. Allah dah buka hati felixia yeap. Malu dgn felixia yang mampu menutup aurat sempurna. Semoga dgn islamnye felixia yeap, terbuka lagi hati ummat islam utk tutup aurat lebih baik dari sebelumnye.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, sekarang dia dah delete gambar2 lama dia.. tak tahu la apa yang lain tu dengki sangat. hopefully, plan dia untuk menjadi seorang muslim, berjaya.. Amin..

    ReplyDelete
  6. miza : betul tu miza . kita yg dah memg dilahirkan islam dri kecil pn masih banyak bnda kita kurang . dan selalunya org bru masuk islam yg lebih bersemangat dan cekap tntg islam ..

    mazni : tahu tak apa . sppttnya kena bg dorongan tap kutukan pula diberi .. mealyu sekarang memang mcm tu -.-

    adda : moga Allah menerangkan cahaya penghijrahan nya :')

    kak anna : betul tu kak . kita ni pn masih xsempurna lg ttp aurat . T.T

    kak zizi : kebanyakkan yaya google kisah felixia yeap , diorang byk letak gamba dia dedulu . rasa mcm xpayah . sb kita pn tahu gamba dia dlu mcm mana .. better kita letak gamba dia yg dah bertudung .. utk bagi galakkan pada dia ..Aminnn :)

    ReplyDelete
  7. felixia contoh terbaikk dahh even dia bukan muslim. kita je pandai2 duk hukum orang. hm doakan yang terbaik untuk bakal saudara baru kita. inshaAllah.

    hehe ily :*

    ReplyDelete
  8. doakan yang terbaik untuk dia. semoga ai pun blh jd kuat mcm dia...

    ReplyDelete
  9. sama plak entry kita kan..hehee..kebetulan plak..
    ayat yang gambar first tu,sentap habis..papepun dia cantik sgt kan ^_^.semoga dia cepat mendapat hidayah :)

    ReplyDelete

Post a Comment