Pernah lakukan ?

by - Wednesday, June 25, 2014

assalamualaikum :)


1. Yaya tak ingat sama ada pernah ke tak yaya dulu masa kecik tiru gaya makan macam kucing . hehe

2. Berjalan elak garis lantai tu selalu buat , sampai laa ni sukaa dok buat macam tu . lantai rumah pun jenis lantai yang petak petak . hehe 

3. Tutup peti ais slow slow sebab nak tengok lampu dalam tu terpadam , ni yaya suka dok buat masa kecik kecik dulu . hahaha ,

4. Sampai laa ni kalau nampak butang lif , berebut nak tekan . haha . rasanyaa laa . sebab yaya jarang jumpa lif . rumah mana ada lif . hotel, mall baru jumpa lif . hahaha :P

5. Kalau ada pen jenis macam macam kaler tu , memang selalu dok buat jugak tekan sekali gus . macam boleh keluaq semua mata pen tu dalam satu lubang pen dia . hahaha . saja suka dok main macam tu . haha 

6. Makan batter atau adunan yang separuh siap , tu selalu laa buat . kena laa rasa kan .

7. Konon nak jadi superwoman / man, ikat towel kat belakang . haha . tak pernah buat :D

8. Haha . seronok kan cakap depan kipas . Suara jadi aaaaaa . aaaaaa . aaaaaa . alallala robot . aaa .aaa . haha 

9. Rasanya tak pernah buat macam ni . tak ingat dah . 

10. Haha . sampai ke sekolah menengah yaya suka dok susun susun kerusi . lepas tu nak duduk atas tu tinggi2 . seronok ape .. haha .

bila dah meningkat dewasa takkan buat dah benda ni semua. kan , selalu buat benda ni semua masa kita kecik kecik , masa tengah remaja . hehehe . #throwback #duludulu 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 jangan lupa mention yaya kalau click iklan yaya ye . nanti yaya balas balik :)


You May Also Like

4 Comment