Pernah lakukan ?

by - Wednesday, June 25, 2014
assalamualaikum :)


1. Yaya tak ingat sama ada pernah ke tak yaya dulu masa kecik tiru gaya makan macam kucing . hehe

2. Berjalan elak garis lantai tu selalu buat , sampai laa ni sukaa dok buat macam tu . lantai rumah pun jenis lantai yang petak petak . hehe 

3. Tutup peti ais slow slow sebab nak tengok lampu dalam tu terpadam , ni yaya suka dok buat masa kecik kecik dulu . hahaha ,

4. Sampai laa ni kalau nampak butang lif , berebut nak tekan . haha . rasanyaa laa . sebab yaya jarang jumpa lif . rumah mana ada lif . hotel, mall baru jumpa lif . hahaha :P

5. Kalau ada pen jenis macam macam kaler tu , memang selalu dok buat jugak tekan sekali gus . macam boleh keluaq semua mata pen tu dalam satu lubang pen dia . hahaha . saja suka dok main macam tu . haha 

6. Makan batter atau adunan yang separuh siap , tu selalu laa buat . kena laa rasa kan .

7. Konon nak jadi superwoman / man, ikat towel kat belakang . haha . tak pernah buat :D

8. Haha . seronok kan cakap depan kipas . Suara jadi aaaaaa . aaaaaa . aaaaaa . alallala robot . aaa .aaa . haha 

9. Rasanya tak pernah buat macam ni . tak ingat dah . 

10. Haha . sampai ke sekolah menengah yaya suka dok susun susun kerusi . lepas tu nak duduk atas tu tinggi2 . seronok ape .. haha .

bila dah meningkat dewasa takkan buat dah benda ni semua. kan , selalu buat benda ni semua masa kita kecik kecik , masa tengah remaja . hehehe . #throwback #duludulu 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 jangan lupa mention yaya kalau click iklan yaya ye . nanti yaya balas balik :)


You May Also Like

4 Comment

  1. masa dulu, bila van milo datang sekolah selalu ambik lepas tue beratur sekali lagi, sebab nak air lagi.. haha dan selalu bayang yang hati tue bentuk love dari kecik sampai sekarang .. :D

    ReplyDelete
  2. hahahahaha semua penah buad.. kecuali no.9 -,-

    wah.. banyak nya dapat.. tahniah ye. murah rezeki ^^

    ReplyDelete
  3. anniesa ahmad : hahaha . kan . selalu bayang hati tu bentuk love kan . hehe

    cik naddya :alhamdulilah . terima kasih kak :)

    ReplyDelete
  4. hahaaa!
    semua akak pernah buat kecuali no 1,4 ngan 9..
    teringat zaman dulu kalee

    ReplyDelete