Nakkk Muffin .

by - Saturday, March 22, 2014

assalamualaikum .

ohh myyy . yaya teringin muffin . nak buat muffin bahan bahan tak ada .
gatai sangat tangan hang tadi yaya pergi google muffin . kan dah berbunyi perut ni .
yes . yaya penggemar muffin . tak sah kalau pergi AEON tak beli muffin besar yang sedap tu . Ya Allah . teringin nya muffin .

macam ni lah rupa muffin yang yaya selalu beli dekat aeon tu . hihi

gambar gambar ni la yang buat yaya jadi lapar kan muffin !!!



one of my favourite is : muffin chocolate and muffin chocolate chip ! 
makk . nak mufiin .

selamat menjamah mata . hehe

sumber gambar : encik google

You May Also Like

2 Comment

  1. As salam,,, yaya...

    suka muffin yer...?

    kena la cuba buat kat umah....taw2x... baru ada kepuasan... hehe

    btw, muffin agk mudah taw klu nak compare dgn kek... so, yaya kenala try...
    :D

    ReplyDelete
  2. waalaikummusalam kak :) yes . sangat minat muffin , hehe .
    inshaAllah kak , ada bajet dapat laa beli bahan2 buat muffin ni . hee . inshaAllah kak :)

    ReplyDelete