Sihir Melalui Online

assalamualaikum readers :)

from my tittle it is about "sihir" , kalau ada sesiapa yang tengok wanita hari ini (WHI) hari khamis hari tu , tu laa tajuk dia tentang sihir melalui online . secara ringkas nya dekat sini yaya nak bagi taw , kita sebagai manusia tak akan lepas daripada perkara-perkara ni semua . ada je orang yang berniat buruk , dengki dekat kita .
apa yang yaya boleh kongsikan dekat sini , ustaz yang dijemput dekat WHI pesan pada semua pengguna media sosial :
  •  BERHATI HATI LAH share gambar peribadi kita dekat facebook , twitter , insta , dan laman sosial yang lain . kalau boleh jangan laa masuk gambar penuh kita dekat laman sosial . itu lagi laa amat memudahkan untuk orang melakukan sihir .
  • ustaz tu ada kata sihir pun boleh terjadi melalui panggilan telefon dan sistem pesanan ringkas (SMS) . contohnya : tengah kita on the phone dengan seseorang , sambil2 cakap tu dia boleh jampi atau baca mantera tu . . kalau secara sms pula , seseorang tu mungkin akan hantar sms berbentuk pantun atau ayat2 yang manis dan ditambah dengan jampi serapah nya . bila kita baca kemungkinan sihir tu akan terjadi pada kita . 
  • ustaz tu pun pesan , kalau boleh waktu kita nak tidor off atau matikan telefon kita , sebab sihir tu boleh terjadi walaupun kita tak buat panggilan dan sms .
itu serba sedikit yang yaya dapat highlight kan pada semua readers , jadi kita sebagai umat islam kita amalkan lah baca :
  • surah Al-Fatihah
  • 3 Qul
  • Ayat kursi  
untuk lebih lanjut klik sini : Panduan Elak Diri Dari Sihir

yang penting sekali kita kena banyakkan amal ibadat pada Allah dan memohon pada Allah agar kita dan keluarga kita dan orang yang kita sayang dijauhkan daripada perkara sihir ini dan dijauhkan daripada segala pekara yang boleh memudaratkan kita . Aamin .. :')  


ENTRY INI KHAS UNTUK YAYA SENDIRI DAN READERS-READERS YANG LAIN :) 

Comments

  1. ish ! takutnyaa . smpai melalui SMS pon boleh sihir . Canggih jugak sihir zaman sekarang , ikut peredaran masa :) Nice sharing .

    ReplyDelete
  2. Amin :) betol 2..skrg ni..kalau niat jhat..nk ape pun jd..yg pntg berhati2 la..

    ReplyDelete
  3. ainil fazieda : ustaz tuu ada kata syaiton pun ikot peredaran zaman jugak . hihi . yaa thanks ainil :) sama2 laa kita privcy gmba kita :)
    S.K.A : yee betol tuu .. moga kita semua dilindungi Allah . aamin :)

    ReplyDelete
  4. copy..??dont worry...of course I will credit

    ReplyDelete

Post a Comment