sajak addmaths :) #yayaana

assalamualaikum 

-3 Disember 2012-

ok , aku nak taip sajak yang agak merepek . haha 
sajak add mats ni direka dicipta oleh yaya sendiri dengan nah (dikenali ana)
masa kitorang tengah mesej . 
serius sajak ni hanya kami berdua yang akan gelak . hahah .

this sajak credit to me (cik yaya) and ana nan :) :

ohh addmaths ,
kau bagai penyuluh hidupku ,
kau jugalah target A plus dalam SPM ku ,
tanpa engkau aku tidak mengenali itu topi sayor ,
tanpa engkau juga aku tak mengerti buang-2 sampah ,
tanpa kau ku  juga tidak akan kenal dengan buah ceri dan durian .
ohh addmaths ,
kadang-2 kau senang ,
kadang-2 kau susah ,
tanpa kau kami tidak mengenali puan suzana ,
jika kau tiada kami tidak akan dikejar dengan mat indon (xdek kena mengena) ,
tanpa kau kami tak bayar rm25 ,
tanpa kau kami tak kena tanya nombor dengan cina tua ,
sesungguhnya jika kau tiada dalam hidupku ,
aku tidak akan mengenali erti kesusahan , keperitan dan kepayahan ,
aku tak akan mengenali erti berdikari ,
ADANYA ENGKAU AKU AKAN BUAT ADD MATHS SAMPAI DAPAT A !!! 

hah , kepada nah . ni lah kenangan kita merepek dan mereka sajak add maths dalam mesej :D 
yang peliknya add maths beria kita buat sajak merepek . hahahaha :D

 

Comments

  1. Ohh sayangku
    Tanpamu hidupku kelam
    Tanpamu hidupku tidak dipenuhi dengan selak tawa
    Tetapi sekarang hidupku penuh dengan kegembiraan
    Hidupku penuh dengan selak tawa bersamamu
    Kedatanganmu dalam hidupku membawa 1001 makna
    Kamu telah membuatkan hatiku lebih tabah
    Untuk bangkit semula selepas daku membuat kesilapan
    Kenapa baru tahun ini kamu hadir di dalam hidupku
    Kenapa kamu tidak sejak daku sekolah rendah lagi
    Akan tetapi apa yang penting saya sangat berterima kasih
    Kerana telah menjadikan daku seorang yang sabar dan tabah
    Terima kasih wahai sayangku ADDMATH
    Daku akan mengenang akan setiap jasamu sehingga akhir hayatmu
    #addmathmembuuatkankubegibi
    #sayangaddmathketat2

    ReplyDelete
  2. @Ammar Hakeemisuch a nice words :) entry sajak addmath yaya dgn kawan yaya ni hanya suka2 saja :) tp kalau nak ambil sikit3 idea dri sajak ni . ambil laa :)thanks fos share ur poem addmath here :)

    ReplyDelete
  3. pinjam untuk kerja kursus addmath. @juneval
    thank you :)

    ReplyDelete

Post a Comment