mak , yaa teringin :"(

by - Thursday, June 14, 2012

salam ..

yaya teringin ? teringin ape ? 
teringin nak makan sedap2 mcam dulu ... tengok mak masak sedap2 ..sedapnya ~
tapi sayang , yaya tak boleh makan ...
sebab yaya kena jaga perot yaya , takut nanti luka lagi :"(
yaya tak boleh makan pedas , bergoreng ...
yaya hanya makan nasi bersama sup dan air suam ...
kadang2 je mak yaya suruh yaya rasa sikit masakan yg mak masak ....
bila dapat rasa tuee sedap sgt2 , sebab da lama tak makan yg mcm tuee ,,,,
serius liee , yaya kadang2 tak de selera tgk makanan yg sama ... 
tapi tak ape lahh ,,, yaya kena makan jugak kan :")

YA ALLAH , yaya TAK AKAN PUTUS BERDOA KEPADA MU YA ALLAH :")
yaya harap sgt yaya cepat sembuh ... tak lama lagi nak trial spm ,,, spm pon xlama je lagi ...

You May Also Like

2 Comment

  1. gastrik atau appendix ke??
    sabar la syg oi....nnti dah elok, makan la sdap2 k :)

    ReplyDelete
  2. dktr cakp bukan appendix atau gastrikk .. sb pykt tu semua kna perot belah kanan , adek skit perot bellah kiri . mmg skit ~

    ReplyDelete