SMK Ambrose STPM terbaik 2011

by - Thursday, March 08, 2012

assalamualaikum :)



 
tahniah untuk smk ambrose ayer tawar, Perak . nak taw sebab apa .
sekolah aku ni ... (ceh skolaa kau lhaa sangat ) hehe . skola yang aku belajar skarang ni lahh ye . seorang pelajar dapat 5A ( MALARVILI SUBRAMANIAM ,6A3 2011) 
dan 4A ada beberapa org , tak ingat n so on ..

telah mencatat sejarah PELAJAR STPM TERBAIK DI NEGERI PERAK . dan BERADA DALAM SENARAI PELAJAR TERBAIK SELURUH MALAYSIA ..
Tahniah tahniah . heee . bangga lhaa kan sebagai pelajar smka ni .. kalau boleh aku pon nak dapat spm best result jugak tahun ni . insyaallah . (rajin rajin belajo )
kalau korang nak taw . malam ni ada astro awani kot temu ramah pelajar terbaik sekola aku ni. 
sebab cikgu aku siap buat pengumumang lagi uhh pasal ni .
one again . congrate :)

so . smk ambrose terus maju ^^ yeah 

wassalam .

You May Also Like

1 Comment

  1. TAHNIAH KAKAK MALARVILI...KAKAK SANGAT BEST...

    ReplyDelete