Tak paya jiwa kacau sangat lhaa .. hishh

assalamualaikum ..
pagi pagi ni lia bukan nak mengutuk , nak marah , atau nak buat sesape terase ke ,
sikit pon tak terniat okay , just tetiba nak tulis entry ni :)
so , nak mintak maaf dulu kalau ada sesapa terasa dengan entry ni ..
aku bukan ape , selalu sangat bukak fb asal dekat home ada yg post status deme yg agak jiwa kacau ~ 
aku takkan bt mcm tu sebab aku jarang update stts fb , #taraktawmautulisapa
bosan bukak home fb sebab status friends fb aku byk yg tak hape hape . haiyaa ~
-
-
from the tittle ni , aku nak saran kan lahh , pada yang masih remaja 
macam aku ni , better jangan nak jiwa kacau sgt..
even uOlls bercintan cantun pon , jgn terlalu jiwa kacau okay ,
just chill n relex , kalau yang suka nages macam aku ,#haha
nages puas puas lepas tu tidoo , bgn tidoo je pegi mandy lepas tu ambil wuduk 
( insyallah uOlls akan rasa tenang ) 
try laaa buat cara aku tuu . hee .,
if uOlls ade problem n disebabkan problem tu uOlls jd jiwa kacau payah lhaa kan ,
bila nak selesai problem  pon payah , so need to calm down n fikir how to solve problem uOlls :)
so , jangan jiwa kacau sangat , nanti fokus uOlls pada STUDY bole terganggu ..
time study buat cara study , time nak solve problem tu solve problem tu dulu #pahamkan :)
kalau rasa nak solve problem dulu pon boleh janji jangan terlau jiwa kacau sgt .
PERCAYALAH ALLAH SELALU BERSAMA HAMBANYA .
mohon pada Allah agar hati sentiasa tenang dalam selesaikn sesuatu perkara :)
sebab ape taw aku cakap mcm tu , sebab aku pon ada problem , aku selalu bg semangat
 kat diri sendiri supaya kuat semangat n jgn jiwa kacau ..dan mohon pada Allah .
aku cakap macam ni sebab penah  merasainya ... bukan saja saja nak cakap :)

so , percayalah setiap problem ada jalan selesai nya , cuma kita tak cari je kan ,
apa apa pun , solat jangan tinggal , sentiasa beusaha dan berdoa pada Allah
 wassalam ^^

Comments