Wifi jiran

by - Sunday, January 25, 2015


assalamualaikum

jumaat hari tu anyone ada tengok al kuliyyah tv 3 .

hari tu sesi "soal jawab" bersama ustaz haryanto . 

seorang hamba Allah ni bertanya " apa hukum guna wifi jiran tanpa izin" ? 

ini jawapan nyaa :


 rasanya semua pernah macam ni kan . yaya pun pernah . hehe . tapi wifi tu tak tahu siapa punya . sebab tak ada nama . just nama wifi link apa tah . jadi masa tu tak tahu hukumnya lagi jadi main guna je la 

sekarang ni dah tahu , elak2 kan lah  .

DAN 

diharapkan juga , jiran jiran yang tak letak pasword untuk wifi diorang tu . sila lah letak ye . bagi elakkan kami guna tanpa izin . kan . 




TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6090

You May Also Like

6 Comment