Lunch hari ini

by - Thursday, January 29, 2015

assalamualaikum

alhamdulilah . baru lepas makan tengah hari ni . 

dah makan ke belum tu ? pi lekas makan . perut masuk angin karang .

tengok ! betapa caring nya yaya dekat korang . risau takut ada yang perut masuk angin . nak nak lagi ada gastrik macam yaya ni . jangan lambat makan taw :)

naaaaa . tadi kan tadi kan .. yaya dengan mak masak tauhun masak lemak dengan ikan panggang .

nak tak nak tak nak tak ? hehe

naaahhhhh

HAK MILIK YAYA ISMAIL

HAK MILIK YAYA ISMAIL


hah . sedappp . alhamdulilah .

lapa kan ? suruh pi makan tak nak . pi makan okay . hehe




TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6090


You May Also Like

16 Comment

  1. Lambat-lambat makan ni, silap gaya boleh masuk angin perut dibuatnya. So, kena makan on-time. Kalau tak, terkena gastrik boleh letih satu badan jadinya nanti.

    ReplyDelete
  2. wahh...caringnya Yaya pada rakan reader blog beliau :-) Tauhun masak lemak dapnya..ikan panggang tu x de kuah ke..cili kicap ke..air asam ke..baru umphhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. xbuat kuah dia kak . mak buat sambal belacan je . hehe . tp yaa xmakan pedas2 ni . hee

      Delete
    2. Sedapnya ikan panggang. Kalau akak wajib makan dgn cili kicap. Lagi pedas lagi kawwww.

      Delete
    3. kebanyakkan nya mcm tu laa . suka cicah gan pedas2 ni . tp kitaa gastrik . pedas mmg xleh makan . dktr enggak bagi ~ hehe

      Delete
  3. nasib baik akak dah makan taw! hehehe

    ReplyDelete
  4. Ikan panggan cicah kuah asam lagi sedap tau yaya. Hehehe..

    Salam singgah dari follower #853. Dari segmen kak mia

    ReplyDelete
  5. saya suka masak lemak... biasanya saya suka yg kaler kuning tapi kalau putih pun sedap cuma masak lemak ni kena hidang panas2.... sepatah kata Qaseh Vee... zombi lalu pun tak pandang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masak lema yg kuning tu pun sedap jugak :D . yup betul , hidang panas mmg sedap laa

      Delete
  6. uuuish sukalah yang menu masak lemak tu.. dap dap.. letak kentang bebanyak ooonomnom..

    ReplyDelete
  7. Ekekeke. Orang jowo kat sini masak lemak ni kami panggil sambal godok. Perghhh sedapnya ! Ok meleleh. Lapaqqq nih. Akak goreng ikan caru ni memang tanggalakan jaket dia ea ?

    ReplyDelete
  8. kalau boleh ambil dan ambil dah ni hehee

    ReplyDelete