Bazar Kemboja , Parit Buntar

by - Saturday, January 17, 2015


assalamualaikum

hah . ada siapa siapa yang dah pernah pergi bazar kemboja ni tak ? bazar kemboja ni dekat parit buntar . nak cakap arah jalan satu satu dalam ni , rasanya korang pakai map atau waze je cari tempat ni . dia dekat dengan econsave parit buntar .


yaya datang sini masa bulan disember tahun lepas datang hari jumaat . alang alang nak ke pinang singah dulu sini  . baru sekarang nak cerita . hua hua . ada orang orang situ kata . bazar kemboja yang yaya pergi ni dibuka setiap hari . dan katanya ada satu lagi bazar kemboja setiap hari sabtu je , yang tu diorang kata bukan dekat bangunan yang dalam gambar tu . dekat mana tak tanya la pulak . 

macam macam ada , harga murah murah dan boleh beli borong ,

yaya rasa kalau mak cik mak cik , akak2 , dan gegirl yang lain mai sini sure rambang mata . banyak sangat pilihan baju baju dan tudung . pilihan baju lelaki tak berapa banyak sangat .





















hah . tu yang sempat yaya snap tunjukkan dekat korang semua . lawa lawa baju kurung diaa .

yaya tak beli apa pun . cuci mata je . hehe . kakak dengan mak je beli sikit . 

siapa siapa yang nak pergi beli belah baju tu . sekali sekala nak jalan jauh mai laa bazar kemboja tu . 

yaya sampai sini je yaya tahu yaya lapaq . bukan nak beli sangat pun . kih kih



TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6432

You May Also Like

9 Comment