Bazar Kemboja , Parit Buntar

by - Saturday, January 17, 2015


assalamualaikum

hah . ada siapa siapa yang dah pernah pergi bazar kemboja ni tak ? bazar kemboja ni dekat parit buntar . nak cakap arah jalan satu satu dalam ni , rasanya korang pakai map atau waze je cari tempat ni . dia dekat dengan econsave parit buntar .


yaya datang sini masa bulan disember tahun lepas datang hari jumaat . alang alang nak ke pinang singah dulu sini  . baru sekarang nak cerita . hua hua . ada orang orang situ kata . bazar kemboja yang yaya pergi ni dibuka setiap hari . dan katanya ada satu lagi bazar kemboja setiap hari sabtu je , yang tu diorang kata bukan dekat bangunan yang dalam gambar tu . dekat mana tak tanya la pulak . 

macam macam ada , harga murah murah dan boleh beli borong ,

yaya rasa kalau mak cik mak cik , akak2 , dan gegirl yang lain mai sini sure rambang mata . banyak sangat pilihan baju baju dan tudung . pilihan baju lelaki tak berapa banyak sangat .





















hah . tu yang sempat yaya snap tunjukkan dekat korang semua . lawa lawa baju kurung diaa .

yaya tak beli apa pun . cuci mata je . hehe . kakak dengan mak je beli sikit . 

siapa siapa yang nak pergi beli belah baju tu . sekali sekala nak jalan jauh mai laa bazar kemboja tu . 

yaya sampai sini je yaya tahu yaya lapaq . bukan nak beli sangat pun . kih kih



TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6432

You May Also Like

9 Comment

  1. bazar kemboja pena dnga tp xpna gi pon. hahahah

    ReplyDelete
  2. dok dengar je,tapi tak pernah pi..hehe

    ReplyDelete
  3. salam kenal
    #848
    http://www.coretanhatiibu.com

    ReplyDelete
  4. hehehe dekat ngan rumah akak ni.. slalu gak pegi sebab beli shawl situ murah2.. yang dalam building ni baru aje lagi bukak.. n dibuka hari hari.. tapi yg lebih sronok kalau hari sabtu ahad di prmatang tok mahat.. tepi jalan saja peniaga2 buka khemah jualan. lebih meriah di sana hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat bazar ni brapa tingkat?..accessibility untuk oku ok x..waktu operasi bila?

      Delete
    2. Bazar ni brapa tingkat?access untuk oku berkerusi roda ok x?waktu operasi bila?

      Delete
    3. bazar ni setingkat je . so senang bg oku untuk jalan2 kat sini . wktu operasi setiap hari . tp yaya xsure dri pkul brapa smpi brapa . sb yaya mai sini dulu dalam tgh ari . rasanya dalam pukul 10 pg mcm tu mybe bukak dah .

      Delete
    4. sb smuaa barang2 smuaa dkt bawah . mmg xada kt ats rasanya.. mmg yaya aritu pn jalan bawah je .

      Delete
  5. tak pernah sampai lagi ke sana. sedih betul hidup akak ni. hahaha :D

    ReplyDelete