Kek shifon pelangi

by - Friday, November 21, 2014

assalamualaikum

nahhh . makan lagi . kali ni kakak yaya dapat gift kek daripada anak murid dia .


cantikkan , rasa sayang nak makan , rasa nak buat hiasan je . hehehe . kek nya tak ada la manis sangat . berbanding biskut pelangi yang warna macam ni jugak . biskut pelangi yee manisssss sangat2 .

tapi kan , pewarna dia kuat sangat , so jangan makan banyak2 . sehari makan satu warna . hehehe . lagipun tak elok untuk kesihatan makan makanan yang kuat pewarna ni .

nahh . jamu mataa hampa denga kek pelangi ni . hehe

bismilah . makan dulu :D

jom click tabung :

You May Also Like

4 Comment

  1. Biskut pelangi tu dah la mahai. Xde la dap mana pun. Dap lagi biskut tiger. Hehe. Tetiba XD
    Nak satu kek pelangi tu yaya

    ReplyDelete
  2. Sllu kek2 kaler2 cmni akk xmnt sgt... harapkan cantekk jeee... kek coklat jygak sedap... oohh nak2 kalau ade toping tu.. perghhh

    ReplyDelete
  3. Awat wane die memukau sungguh haha
    kalau ada lagi boleh lah post dekat akak

    ReplyDelete