Morning Quotes - evaluation of hijab

by - Monday, January 12, 2015

assalamualaikum




well , people nowadays said pakai tudung ikot "trend" . sepatutnya pakai tudung ni ikut "hukum" .

tak salah nak berfesyen belit sana belit sini . asalkan cara pemakaian tdg tu tak over dan tak melanggar syariat islam . 

tapi tengok laa ni trend tudung yang dah macam2 ada ni dah berleluasa . still ada jugak pakai sangul tinggi2 tu . kan tak boleh tu . 

korang pulak rasa mcm mana dengan fesyen tdg sekarang ?
fikir2 kan . 

#muhasabahdiri #untukdiridansemua

selesa lagi pakai tudung bawal . hihi .


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6386
 



You May Also Like

6 Comment

  1. Hmmm.. Tak tahu nak ckp macam mana. Lately, lagi x cukup kain, lagi orang beli. Pelik pula rasa.

    Btw, bintang pun selesa bawal dari shawl.

    ReplyDelete
  2. Samalah aina kak. T.T lebih selesa pakai tudung bawal or tudung sarung je. Senang.. Ta payah susah-susah nak tangal kalau nak solat. Buang masa. Banyak sangat jarumnyaa. T.T

    ReplyDelete
  3. hihi sama laa kita lebih selesa pakai tudung bawal :)

    ReplyDelete
  4. Yup, nak belit2 boleh tapi mestilah mematuhi syariat islam :)

    ReplyDelete
  5. amboihhh , sampai ke badan lilit . hahaa

    ReplyDelete
  6. bhahaha bungkusan subway >.< hahaha.. macam ulat beluncas pun iyeee

    ReplyDelete