29 July 2012

Hanya Allah Yang Tahu

assalamualaikum 

bila aku sakit  , siapa yang tahu ?
Pertama : Allah 
Kedua : MakAyah Tercinta 
Ketiga : abg2 dan kakak , 
keempat : kawan2 

tapiii ......
kesakitan yang aku alami ni , hanya Allah yang tahu
betapa sakitnya bila sesekali sakit tu datang tibe2 .
ye , yaya masih sakit , sakit dalam perut , hmpir sebulan lebih dahh .
tapi tak pe . yaya tak pernah jemu berdoa ...

tapi ,...

kadang2 ada orang yang kenal yaya 
ade yang kata . "tu sehat je tu "
ye , luaran aku memg sehat , dalaman aku ?
korang tak tahu kan , korang tak rasa sakit ni ....

Ya Allah , betul2 menguji kesabaran yaya ....
sedangkan yaya sakit orang boleh kata macam tu ,,,,,
Ya Allah......



 

05 July 2012

mom and dad :") i try !


salam , :)